Klachten

Klachtenafhandeling

Het kan zijn dat u een klacht heeft over VoetbalBoetiek.nl. Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat u tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien uw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren.

Hoe behandelen wij een klacht?

  • Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht (binnen 3 dagen ontvangt u een reactie),
  • Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht,
  • Wij nemen contact met u op om samen tot een oplossing te komen,
  • Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken,
  • Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.

Hoe kunt u een klacht indienen?
Indien u een klacht heeft over één van onze producten kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Binnen 3 werkdagen na ontvangst van uw melding ontvangt u een reactie van ons.

U kunt onze klantenservice bereiken via e-mail, telefonisch of per post;

VoetbalBoetiek.nl
Zoom 22
9231 DX Surhuisterveen

+31(0)85-3038698

info@voetbalboetiek.nl 

 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

VoetbalBoetiek.nl

  • Snelle 24-uurs Verzending
  • Gratis Verzending vanaf € 50,00 binnen Nederland
  • Webshop Keurmerk
  • Retour service 
  • 14 dagen bedenktijd
  • 9 uit 10 bij KiyOh reviews
  • Achteraf betalen mogelijk
  • Webshop Keurmerk
  • iDeal
  • AfterPay
  • Paypal
  • Mastercard
  • Maestro
  • VISA
  • Bancontact
  • POSTNL
© 2010 - 2017 VoetbalBoetiek.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel